2013. május 19., vasárnap

Előzetes


Sziasztok :) 
Hoztam egy kis előzetest a következő részből, amit igyekszek hozni :)

-De jó újra látni –ölelt meg Iker

-Téged is Iker. Hogy hogy te jöttél ki elém? –kérdeztem mikor beraktam a csomagtartóba a cuccaimat.

-Rá vettem Del Bosquét –vigyorgott rám, majd beültünk a kocsiba

-A többiek tudják, hogy én is veletek leszek?

-Nem, csak én és az edzői stáb. De nyugi, örülni fognak neked.

-Már aki –nevettem fel kínomban. –Még most se vagyok biztos abban, hogy jó ötlet volt eljönnöm…
 
-De jóó, mért nem szóltál Nati? –ugrott rám Sergio majd szorosan megölelt

-Én is örülök neked Sese, de kérlek, ne szoríts ennyire –nevettem, mire elengedett. –Amúgy azért nem szóltam, mert meglepetést akartam.

-Nagy meglepetés vagy mit ne mondjak –morogta Pedro, mire Del Bosqué csúnyán nézett rá.

-Ne foglalkozz vele, mi örülünk, hogy itt vagy –ölelt meg Arbeloa is, majd Albiol és Xabi is. Utánuk a többi Spanyol is, akivel még nem találkoztam.

-Nati, hadd mutassak be neked valakit. Ha jól tudom ti még nem ismeritek egymást személyesen. –húzott magával Sese egy szőke srácot, akit egyből felismertem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése