2012. december 25., kedd

6.rész

Holnap meccs. Már a szállodában ülök és várom, hogy elinduljunk a La Romareda stadionba.
Ricardoval vagyok egy szobában, mivel Cris Fabioval van, szegény gyerek egyedül elveszne. Amúgy imádom a srácot, csak még nem nyílt meg teljesen. Persze Cris kis ”csapatában” van ám hangja. Sokan mondják, hogy klikkek vannak a csapaton belül. Ez kicsit igaz is, de mindenki kijön mindenkivel és ez a lényeg. Felnyitottam a laptopomat és felnéztem a világhálóra. Minden oldal tele volt velem és Cesccel. A katalán lapok szerint ez egy Madridi fogás, hogy elcsábítottam. Na szép… Ettől féltem. Senki se fogadja el a kapcsolatunkat. Inkább ki is léptem és felmentem Twitterre. Láttam, hogy Cesc felrakott magáról egy képet, amin a szállodában készült, és ezt írta alá: Szeretlek N! Hiányzol
Elmosolyodtam. Gyorsan csináltam magamról egy képet amit fel is töltöttem. Ezt írtam alá: Jó lenne veled lenni. Szeretlek!♥
 Épp megnyomtam az Entert mikor valaki berontott a szobába.
-Sergio Ramos! Nem tanítottak meg kopogni? –néztem rá mérgesen
-Jajj Nati, ne ízélj már, nem történt semmi katasztrófa –vigyorgott
 -Semmi katasztrófa??! És ha épp zuhanyoztam és meztelen vagyok?
-Akkor lenne egy jó napom –vigyorgott tovább mire fejbe vágtam
-Áúúcs. Ezt most mért kellett?? -
-Ramos! Mond el, hogy miért jöttél aztán tűnj el!
-Azért jöttem, hogy szóljak, ma este after party Pepééknél.
-Kösz, de kihagyom.
-Te?? Kihagyni? Lázas vagy? –döbbent meg Ramos
-Most nincs kedvem menni.
-Ja már értem. Este kamszex lesz Cesccel mi? –húzogatta a szemöldökét mire oldalba vágtam
-Nem te hülye. Csak egyszerűen nincs kedvem menni.
-Jólvan Nati, nem piszkállak tovább. Vacsinál találkozunk, szia. –vigyorgott rám Sese, majd kiment
Írtam egy sms-t Cescnek, majd leindultam vacsizni
-Hé Nati. Jól hallottam, hogy nem akarsz jönni este? –támaszkodott meg a vállaimon Pepe mikor leértem. Szigorúan várta a válaszomat
-Jól hallottad.
-Ezt nem teheted! Jönnöd kell! –szállt be Marcelo is
-Fiúk, most nincs kedvem ehhez. Értsétek meg. –mondtam, majd leültem az egyetlen szabad helyre, Iker mellé.
Mikor Mouék felmentek a szobáikba szinte az összes srác egy emberként támadt rám.
-Mi az, hogy nem jössz este?? –támadt le Alvaro
-Fabregas megbántott? Megverjem?? –jött oda Cris is
-Fiúk, nyugi! – csitítottam őket mire elhallgattak. –Nincs semmi baj, Cesc nem bántott meg, úgyhogy nem kell megverned. Egyszerűen nincs kedvem menni. Téma lezárva, jóéjt –felálltam és felmentem a szobámba. Lezuhanyoztam, átöltöztem, majd lefeküdtem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése