2012. december 31., hétfő

8.rész

-Natii, gyere már az istenért, itt foglak hagyni -kiabált be nekem a fürdőbe Cris
-Mindjár kész vagyok, menj le és várj meg -kiabáltam ki neki, majd hallottam hogy becsapta az ajtót és lement. Kicsit sokáig készülődtem, még Cris is előbb végzett nálam, ami nagy szó.... de szerettem volna jól kinézni. Épp a csapat Karácsonyi vacsorájára tartunk, amiről szinte biztos, hogy elfogunk késni...miattam....
Megnéztem még utoljára magamat a tükörben, majd fogtam a kiskabátomat a táskámmal együtt, majd leindultam. Crisnél készülődtem, mert szerinte így a jó...Na szóval leindultam a földszintre, Cris háttal állt nekem és az óráját nézte. Mikor észrevette, hogy jövök mérges arccal rám nézett.
-Na véé... -kezdett bele, de nem fejezte be a mondatot, csak bámult rám.
-Cris, minden oké?? -lengettem meg előtte a kezemet, mire összeszedte magát.
-Igen, persze. Csak..Gyönyörű vagy.  -nézett rám komolyan
-Cris, ne hülyéskedj -vigyorogtam rá, de láttam, hogy nem viccel -Hát köszi. -adtam egy puszit az arcára, majd kimentem a garázsba és beültünk a kocsiba és elindultunk.
Rövid kocsikázás után megérkeztünk, Cris segített kiszállni, majd bementünk. Beléptünk a terembe, és láttuk, hogy mi jöttünk legutoljára. Iker és Sergio egyből odajöttek hozzánk mikor megláttak minket.
-Már azt hittük, h nem is jöttök. Váóó Nati, nagyon szexi vagy -vigyorgott rám Ramos és adott két  puszit.
-Köszönöm Sese, te is jól nézel ki. Szia Iker -nézett rá a kapusra és neki is adtam két puszit
-Szia Nati. Gyönyörű vagy -mosolygott rám mire elpirultam
-Köszönöm Iker.
-Na gyertek üljünk le. -szólt nekünk Iker majd elindult. Mi Crissel másik asztalnál ülünk, ezért nem arra mentünk. Az asztalnál már mindenki ott volt csak mi nem. Pepe, Marcelo, Fabio, Karim, Lass, és a kicsi Raphael. Miután mindenkit köszöntöttem leültem. Ebben a pillanatban kezdte el a beszédét az elnök úr. Miután befejezte mindenki hozzálátott enni. A mi asztalunk volt a leghangosabb, Marcelo és Pepe megint alkottak. Én viszont csendben ültem és ettem egy keveset. Láttam Crisen, hogy sokszor felém pillant, velem szembe ült, de nem foglalkoztam vele.

Elkezdődött a Karácsonyi szünet, és én épp hazafelé tartok. Most szálltam le a gépről, és fogtam egy taxit ami hazavisz. Már mindenki ott van csak én nem, szóval sietnem kell. Miután megérkeztünk a házhoz kifizettem, fogtam a csomagjaimat majd elindultam az ajtó felé.
Elővettem a kulcsomat, majd beléptem.
-Helló mindenki, megjöttem -kiabáltam, hogy mindenki megtudja, hogy megjöttem
-Nati kicsim, de jó, végre itt vagy -rohant felém anyu, majd a nyakamba borult
-Szia anyu. Lécci ne fújts meg -szóltam neki mire elengedett.
-Lám lám, csak nem az én kis unokám van akit, akit már több mint fél éve nem láttam?? -nézett rám mérgesen az apai nagyapám, majd elmosolyodott és megölelt
-Szia nagyapi. Nagyii sziaa -öleltem meg őt is
Miután mindenkit megöleltem és megpusziltam bementünk a nappaliba mindannyian.
Anyu, én, a két nagyim, és a két nagypapim, a 3 bátyám és a feleségeik, illetve a gyerekeik.
-Jó téged látni elveszett lány -adott egy puszit a homlokomra legidősebb bátyám, Carlos
-Valami nem stimmel. Hol van az én imádnivaló bátyám?? -kérdeztem mindenkitől, végül anyu válaszolt.
-Ő Barcelonában ünnepel, Carlottáékkal.
-De mért nem velünk?? -kérdeztem
-Mert Carlotta nem akart idejönni, nem akart téged kellemetlen helyzetbe hozni, ezért inkább nem jönnek...majd csak a bátyád jön 26.-ára.
-De hát ez hülyeség. Carlottát szeretem. Nem ő csalt meg, hanem a bátyja. Őt nem akarom látni, és nem Carlottát.
-Tudjuk kicsim, de ők így látták jobbnak.
-Én most inkább megyek lefekszem aludni, mert kifárasztott az út. Nem baj? -kérdeztem
-Menj csak kicsim -adott anyu egy puszit a fejemre, majd felálltam és felindultam a csomagjaimmal együtt a szobámba.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése